نمایش 1–6 از 14 نتیجه

بهزودی
تاب آوری

من جان سخت

غیرحضوری
بدون امتیاز 0 رای
تاب آوری ظرفیتی برای مقاومت در برابر استرس و فاجعه است. روانشناسان همیشه سعی کرده اند که این قابلیت انسان را برای سازگاری و غلبه بر خطرو سختی ها افزایش دهند. افراد و جوامع میتوانند حتی پس از مصیبت های ویرانگر به بازسازی زندگی خود بپردازند. تاب آور بودن به این معنا نیست که از این طریق بتوانید زندگی بدون تجربه استرس و درد را داشته باشید. مردم پس از گرفتار شدن در مشکلات و از دست دادن ها به احساس غم، اندوه و طیف وسیعی از احساسات دیگر میرسند. مسیر دستیابی به انعطاف پذیری از طریق کار و توجه بر روی اثرات استرس و وقایع دردناک ایجاد میشود. ارتقاء تاب آوری منجر به رشد افراد در به دست آوردن تفکر و مهارت های خود مدیریتی بهتر و دانش بیشترمیشود. همچنین تاب آوری با روابط حمایتی والدین، همسالان و دیگران و همچنین با باورهای فرهنگی و سنتی به افراد برای مقابله با ضربه های غیر قابل اجتناب زندگی کمک تاب آوری در انواع رفتار ها، افکار واعمال میتواند آموخته شود.
30:00:00
3
1,500,000 تومان
بهزودی
کنترل خشم

من خشمگین

غیرحضوری
بدون امتیاز 0 رای
قطعا افراد باهوش و زیرک انتخاب می کنند تا خودشان قدرت مدیریت همه امور را داشته باشند تا احساسات شان و رفتار دیگران بخواهد برای لحظات آنها تصمیم گیرنده باشد. کنترل خشم یکی از مهارت های ضروری ای است که در مدرسه و دانشگاه، و حتی خیلی اوقات در خانواده هم به ما استفاده از این مهارت ضروری را یاد نداده اند و خیلی از ما این نیاز را در خود احساس می کنیم که مهارت های مدیریت خشم را باید بیاموزیم و به کودکان خود آموزش دهیم. همه ما گاهی اوقات می توانیم خشم خود را کنترل کنیم و گاهی هم نه. پس یادگیری مهارت های مدیریت خشم و آشنایی با روندی که در مغز ما به هنگام بروز خشم و عصبانیت اتفاق می افتد برای اکثر افراد می تواند مفید باشد.
12:00:00
2
1,500,000 تومان
بهزودی
بر مدار خوشحالی

من خوشحال

غیرحضوری
بدون امتیاز 0 رای
هنگامی که احساس خوبی دارید مغزتان در حال ترشح دوپامین،سروتونین،اکسی توسین یا اندروفین است.اینها چی هستند؟ما بهشان میگوییم مواد شیمیایی شادی بخش که به هنگام خوشحالی و لذت در بدن ما ترشح میشوند.ما دائما به دنبال ترشح کردن این چهارماده خاص شیمیایی مغز هستیم اما باید بدانیم که اینها دائمی نیستند.درست است که احساسات و شدت نیازها بین آدمها متفاوت است اما مواد شیمیایی که گفتیم در همه انسانها از یک فرمول پیروی میکند.ما نمیتوانیم هر لحظه و هرجا نیازهای خودمان را کاملا براورده بکنیم.ما در طول زندگی بارها و بارها با شکست مواجه خواهیم شد اما راه هایی هستند که بتوان در همین دنیای پر از شکست بیشتر خوشحال شد.
12:00:00
1
1,500,000 تومان
بهزودی
هدفگذاری و برنامه ریزی

من هدفمند

غیرحضوری
بدون امتیاز 0 رای
می‌گویند مرز بین موفقیت و شکست، بسیار باریک است یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت، هدف گذاری اصولی، دقیق، واقعی و قابل دسترس است. لزوماً قرار نیست به تمام اهداف از پیش تعیین شده برسیم، اما حتی اگر بخشی از اهداف و آرزوهای زندگی‌مان را بتوانیم برآورده کنیم، بدون تردید از بسیاری از افراد دیگر موفق‌تر هستیم. افراد موفق روزشان را بدون هدف آغاز و بدون هدف به پایان نمی‌رسانند.
15:00:00
1
1,500,000 تومان
بهزودی
مثبت گرایی

من مثبت گرا

غیرحضوری
بدون امتیاز 0 رای
خیلی از ما می‌دانیم که چه کاری درست است اما همچون افراد افسرده که حوصله‌ی پیگیری اهداف و ارزش‌هایشان را ندارند، ما هم قدرت پیگیری و تعهد به آنها را نداریم. چگونه انرژی لازم برای حرکت به سمت اهداف را به دست آوریم؟! با کمک مثبت گرایی ، آرامش، شادی، قدرت و اراده به سمت تک به تک ما باز می‌شود.
15:00:00
1
1,500,000 تومان
رسـالت فردی و کشف نقاط مثبت

رسالت من

غیرحضوری
بدون امتیاز 0 رای
تا حالا شده براتون که صبح ها که از خواب بیدار میشید هیچ انگیزه ای برای بلند شدن نداشته باشید؟سال ها که کاری رو دارید انجام میدید یهو به این فکر کنید که اصلاً دوستش نداشتید!یک رشته دانشگاهی رو شروع کردید و جلو رفتید و به آخرش که رسیدید احساس کردید که مسیر کاملاً اشتباهی رو رفتید. درس بخونم یا درس نخونم؟ دانشگاه برم یا نرم؟ تو شهرستان زندگی کنم یا بیام تهران؟ ازدواج بکنم یا اینکه مجردی رو عشقه؟پراید سوار بشم یا پرادو از دم قسط؟همکارهام از زیر کار در میرن من هم بپیچونم یا کارم رو انجام بدم؟این شغل رو انتخاب کنم یا اون رو این پولش بیشتره ولی به اون علاقه بیشتری دارم؟شغل دولتی داشته باشم یا کارآفرین باشم؟مانتویی باشم یا چادری؟ و ... توی کارگاه رسالت فردی جواب همه سوالات این مدلی رو میگیری !
18:00:00
0
1,500,000 تومان